کاش به اندازه ی تنهایی هایم کنارم بودی

کاش تمام چیزهایی را که با تنهایی تقسیم کردم با تو سهیم میشدم

کاش اسمت تنهایی بود و من تمام عمرم تنها میماندم

فقـط چـند قـدم مانـده بـود
 

برسـم بـه "تــو"
 

. . .
اگر ایـن خواب لعنتـی ، دیشـب ادامـه داشـت !

lüzumsuz bir savaş

Kendimize lüzumsuz bir savaş yarattık 


 Haliyle sağ salim çıkamadık
 

Deli ruh hali bazen iyi gelir ama 


Biz çok abarttık Yolumuzun üstündeki kötü yükleri
 

Hep sırtımıza çıkardık
 

Aldığımız hasarları ziyansız saydık
  

 

 

 Zor gibi gelmedi oyundu bize tabi 

Demlenmedi ki ruhumuzun teri
  

Büyümeyecektik itiraf et hadi
 

Tek iyi olduğumuz sevişmeler de bitti 


Yok oldu tutku ve ten uyumu 


Sahtehikayenin 

 

   

sahte hazin sonu 

Oooff

نمیدانم چطور میگذرد…!

برای تو…
 
نمیدانم چطور میگذرد…! 

اما برای من… 

انگار… 

خنجر بر گلویم گذاشته اند…
 
اما نمیبرند

در چشمانم تنــهـــــــا یی ام را پنهان می کنم .. 

 در دلم ، دلتنــــــگی ام را ..... 

 

 در سکوتم ،حرفهای نگفته ام را .. 

 در لبخندم ، غــــــصه هایم را .............. 


دل من چه خردسال است ... ..ساده می نگرد .. 

 

 ساده می خندد ... ساده می پوشد 


دل من از تبار دیوارهای کاهگلی ست ..  

 

ساده می افتد... ساده مــــی شکند... 


ساده مـــــــی میرد دل من تنها ، تنها ، سخت می گیرد