قابل توجه محصلین عزیز ....

ضمن یادآوری غروب غم انگیز جمعه 31 شهریور، میخواستم چند نکته رو خاطرنشان کنم:

1- دیکته ی صحیح کلمات:
...
کصافط=کثافت، قرعان=قرآن، اصن=اصلا، ینی=یعنی، عاخه=آخه، عه=اِه، و عاغا=آقا میباشد!

2- از لایک کردن سوالات امتحانی و پوک زدن معلمین و اساتید جداً خودداری نمایید

3- از ارسال درخواست دوستی برای هر عنصر غیر همجنس که در مسیر مدرسه یا داخل دانشگاه دیدید پرهیز نمایید (به خدا اینا بهتون ساجست نشدن)

4- فکر دی اکتیو کردن تحصیل رو از سر بیرون کنید. آش کشک خالته بخوری پاته، نخوری پاته!

با آرزوی شادی و موفقیت روزافزون شما ...............

من: o_O

چند روز پیش به مامان بزرگم گفتم بیا بریم 
 
 فیس بوک یکم حال کنیم...! 

  
گفت: من پام درد میکنه خودت برو!!!

من: o_O

آنجا که همسرمان خواهد گفت

همه مان یک روز بالاخره بر سر این دو راهی خواهیم ایستاد.  

 

آنجا که همسرمان خواهد گفت : 


   " یا من ، یا فیس بوک؟!" و چه لحظه ی سختی ست، 

 

 لحظه جدایی از همسر :(

میشه.........

یه انسان عادی رو در نظر بگیر 



  گند بزن تو اعتماد بنفسش؛ میشه ایرانی! 



  همون رو در ادامه در نظر بگیر

گند بزن تو امید به آینده ش ؛ میشه جوانِ ایرانی!

بزرگترین حالگیری تو امتحانا

بزرگترین حالگیری تو امتحانا این بود که 



  پشت سوالی که جوابش یکی دو کلمه بود ،  

 

یه چرا (یا توضیح دهید) اضافه میکردن !