تو… تمام گُمشده منی . .

Manquer mon autre moitié est pas à moitié debout à la recherche Vous êtes ... tous les disparus. . .

نیمه گـُمشده ام نیستی که بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم

تو تمام گُمشده منی . . .

گردابی به نام تنهایی

ادمهای دنیای من
حتی از رفتن به کوچه در هراسند
در روشنای روز
دل به دریا زدن که
ارزویی محال ست
اینجا وفور ریاضی دان ست
و حاصل این همه تقسیم و ضرب و معادله
گرداب عمیقی ست
به نام تنهایی.....

قانون

بگذار س ـ ک ـ و ـ ت قانون  

 

زندگی من باشد 

...
وقتی واژه ها درد را نمی فهمند.

آلـــیــــس کـــجـــایـــی؟!
بـــیـــا ...
ایـــنـــجـــا عــجــیـــب تــربــن ســـرزمــیــن دنـــیــاســت !!!

genre;قسم

Livre maison, je le jure de garder le silence la beauté tranquille qui je me repens dans mes rêves, c'est croire

به سکوت آرام خانه کاغذیت قسم که می دانم رویاهای توبه زیبایی خیالات من باور کردنی است

J'ai l'amour à taire Bavrrfany parallèles. Je crois encore vous êtes venus au point final

تواز سکوت من به باورعرفانی عشق رسیده ای.من از سکوت تو به نقطه نهایی ایمان رسیده ام

Nous sommes heureux de comprendre que l'on peut peut-être dire que nous avons entendu dans le monde du papier

شاید نتوان درک کرد که گفته های ماازآن دنیای کاغذی که ساخته ایم شنیدنی است

Mais nous étions prêts à travailler et les arbres verts de papier peint branches grises

ولی می شود
دست به کارشدورنگ سبز به شاخه های خاکستری درختهای کاغذی کشید

Ma peinture Illusion que je sais peindre. Alors, pourquoi ne commencez-vous pas

من که نقاشی کردن
می دانم توهم که نقاشی کردن می دانی .پس چرا دست به کار نمی شوی ؟?

Quand j'étais un enfant. Je n'ai pas eu tout annonceur.

وقتی بچه بودم .
برایم ابرنگ نمی خریدند.

. Et je suis allé sur les fleurs de couleur dans le jardin ce côté de la découpe de la maison Et j'ai peint

.و من می رفتم سراغ باغچه کنار رود خانه هرچه گلهای رنگی بود می چیدم
و نقاشی می کردم

Si notre jardin petit papier près de la maison du papier à la recherche Estime que les fleurs en papier rouges J'aime dessiner

اگر کمی در باغ کاغذی کنار خانه کاغذیمان جست وجوکنیم
حتما گل های کاغذی دارد که رنگ قرمز عشق به باورهایمان بکشیم